Sampension og Sparekassen Kronjylland indgår ny aftale

14. december 2021

Sampension og Sparekassen Kronjylland har indgået aftale om at fortsætte samarbejdet om firmapensionsordningen.

Sampension fortsætter med at være leverandør af firmapensionsordninger for ca. 700 medarbejdere i Sparekassen Kronjylland, som har hovedsæde i Randers. Det står klart, efter at de to parter netop har fornyet deres aftale.

Siden 1. januar 2019 har Sampension administreret firmapensionsordninger for Sparekassen Kronjylland.

”Som arbejdsplads er vi meget optaget af at sikre medarbejderne de bedst mulige vilkår, og det gælder naturligvis også deres pensionsordning. Her har Sampension det værditilbud, der passer bedst til netop os, hvilket vores samarbejde de seneste tre år har bekræftet. Vi glæder os derfor over den nye aftale, som både vil sikre vores medarbejdere tryghed ved sygdom og gode forhold, når de går på pension,” siger Marlene Bay Møller, områdedirektør for HR & Kommunikation i Sparekassen Kronjylland.

”Vi har de sidste tre år haft et rigtig godt samarbejde med Sparekassen Kronjylland om at sikre pensionsordninger, der skaber mest mulig værdi for medarbejderne. Derfor er vi både meget stolte over og glade for fornyelsen af aftalen, som samtidig viser, at vi er attraktive som pensionsleverandør på det meget konkurrenceprægede firmapensionsmarked. Vi ser frem til at fortsætte det gode samarbejde med Sparekassen Kronjylland,” siger Hasse Jørgensen, adm. direktør i Sampension.