Vores hjemmeside bruger cookies
Cookies er nødvendige for at logge ind på sampension.dk, og giver mulighed for at optimere indholdet, så det passer til dit behov. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Din postkasse

Din postkasse på Sampensions hjemmeside gør kommunikation og kundeservice nem, enkel og sikker

Du får fremover din post fra Sampension i din postkasse her på sampension.dk.
 

Her finder du din digitale postkasse på sampension.dk (kræver NemID).

Hurtigere kundeservice og lavere omkostninger

Med en digital postkasse på sampension.dk bliver vores kundeservice hurtigere. Hvis du fx skal have ændret din pensionsordning, kan du nu få et tilbud sendt direkte til din postkasse, og du kan nemt acceptere tilbuddet ved at skrive under med NemID. Du slipper altså for at vente på at modtage et tilbud med posten og derefter skrive det under og returnere det til Sampension.

Udover vi kan give bedre kundeservice, sparer Sampension samtidig penge til blandt andet porto og papir. Og det er tiltag som disse, der betyder, at vi fortsat forventer at kunne sænke omkostninger løbende, på samme måde som vi har gjort i de sidste mange år. Sampension har i dag nogle af de laveste administrationsomkostninger i pensionsbranchen.

Enkelte kunder, blandt andet på Færøerne, har desværre ikke mulighed for at få et NemID, og kan derfor ikke logge ind og se deres post. De vil naturligvis stadig få tilsendt post på almindelig vis.

Vi har brug for din e-mail

Hvis du oplyser din mail-adresse, modtager du automatisk en mail, hver gang der ligger ny post i din digitale postkasse på sampension.dk. Hvis du derudover gerne vil holdes opdateret med relevant information om din pensionsordning, kan du også tilmelde dig Sampensions nyhedsbrev.

Klik her for at oplyse din mail-adresse.

 

FAQ / Ofte stillede spørgsmål om Din Postkasse
Hvorfor bruger I jeres egen postkasse og ikke e-Boks?

Vi har valgt ikke at bruge e-Boks af flere grunde - først og fremmest fordi vi gerne vil i dialog med vores kunder, men også fordi vi har fokus på at holde vores omkostninger så lave som muligt.

I vores daglige rådgivning bruger vi postkassen til al skriftlig kommunikation til kunderne - men det er mindst lige så vigtigt, at kunderne kan skrive tilbage til os. Den løsning kunne vi ikke få med e-Boks, der typisk fungerer som en slags arkiv for kontoudskrifter, lønsedler med mere.

Derudover har vi et stort fokus på omkostninger, og udviklingen af vores egen postkasse er på sigt væsentligt billigere end en e-Boks-løsning.

Vi ved godt, at mange foretrækker at de kan finde deres digitale post et samlet sted i stedet for at skulle logge ind på flere forskellige systemer. Men hvis du oplyser din mail-adresse, så vil du automatisk modtage en advisering hver gang der er ny post til dig. På den måde undgår du at skulle kigge efter post med jævne mellemrum og sikrer, at du ikke går glip af vigtig information.

Hvorfor kan digital post fra jer ikke sendes til min digitale postkasse fra det offentlige?

Fra 1. november 2014 skal alle voksne danskere modtage deres post fra det offentlige i en digital postkasse - Digital Post.

Det er kun breve fra offentlig myndigheder, der kan sendes til denne postkasse, og derfor kan Sampension ikke benytte den lovbefalede digitale postkasse.

Hvorfor kan jeg ikke åbne et vedhæftet dokument i postkassen?

Et lille antal kunder kan have problemer med at åbne de dokumenter, der er vedhæftet til en besked i deres postkasse. Det skyldes typisk, at du bruger en ældre browser-version, fx Internet Explorer 8.

Hjemmesiden og postkassen kan ikke understøtte de ældre versioner af særligt Internet Explorer, da det ville give nogle sikkerhedsmæssige problemer.

Hvis du oplever, at du ikke kan åbne vedhæftede dokumenter i postkassen, anbefaler vi, at du opdaterer din browser til den nyeste version.

Tjek din computer her.