Vores hjemmeside bruger cookies
Cookies er nødvendige for at logge ind på sampension.dk, og giver mulighed for at optimere indholdet, så det passer til dit behov. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Billigere at være kunde i 2017

7. marts 2017

Alle pensionsselskaber har fokus på at sikre kunderne lave omkostninger. For i sidste ende betyder det mere i pension. I Sampension er det lykkedes at sænke omkostningerne med yderligere 12,5 pct. i 2017. Og det er sket samtidig med, at Sampension har udvidet porteføljen af kunder betragteligt.

I 2016 overtog Sampension administrationen af pensionsordningen for alle ansatte i Sportmaster, og 1. januar 2017 overgik Arkitekternes Pensionskasse og Pensionskassen for Jordbrugsakademikere & Dyrlæger også til Sampension.

- Vi arbejder ikke kun for at sikre vores kunder lave omkostninger og høje afkast, men arbejder også målrettet på at højne kundeoplevelsen. Helt konkret har vi fokus på at digitalisere kommunikationen endnu mere og gøre den endnu skarpere. Vi er allerede i gang med at forbedre kundeoplevelsen – og det sker, uden at det bliver dyrere at være kunde hos os, fortæller økonomidirektør Morten Lund Madsen.

Omkostninger de seneste ti år